اس ام اس های دوست دارم ...

javahermarket

 

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
به یک “نترس
به یک “نوازش
به یک “آغوش
به یک “دوستت دارم
خلاصه بگویم به “تو
نیازمندم !
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ، اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *
گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند
دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها 
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی

*  * * * * * * * * * * * * * * * *
دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد
یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را
حتــــــی به اشتباه …..!
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم مرا ،
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے
یکبار دیگر رویت مے نویسم : / بے نهایت دوستش دارم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم برایت تنگ نشده اصلا
دوست ندارم ببینمت هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه!
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است
لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
نمی دانم چه دردیست دوست داشتن
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیــــــا بریده می شود
*  * * * * * ** * * * * * * * * *
دوستت دارم
این تعارف نیست
زندگی من است
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
رو برگ یک گلابی / با یک مداد آبی
هزار دفعه نوشتم / دوست دارم حسابی
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
چنان مهرت به جانم کرده ریشه
که در شش گوشه ی قلبم نوشته
عزیزم ، دوستت دارم همیشه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اساس ام اس جدیداس ام اس دوست دارم اذر 91اس ام اس دوست دارم91اس ام اس دوستت دارم91اس ام اس دوستت دارماس ام اس های عاشقانه دوست دارمجدیدترین اس ام اس های عاشقانه دوستت دارماس ام اس های دوست دارماس ام اس های دوستت دارماس ام اس تنهایی غمگین دوستت دارممتن دوست دارم جدیدمتن عاشقانه دوست دارم 91متن دوست دارم
[ جمعه 24 آذر 1391 ] [ 10:48 ] [ @---میلاد---@ ]

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم ممنون از این که به وبلاگم سر زدین با نظراتتون خوش حالم کنید.درضمن هرکی خواست تبادل لینک کنیم اول منو با عنوان کلبه ی عشق لینک کنه بعد تو نظرات بهم بگه که با چه اسمی لینکش کنم <ممنون>
موضوعات
امکانات وب

javahermarket